Friday, September 12, 2008

haii..

Hari ni aku aku ok skit dari malam tadi, penat otak ni sebenarnya...sedih tahap ala...ala... arini aku stay kt umah je..just tenangkan fikiran y sdg bercelaru, sambil dgr mak aku mengaji, sambil aku menaip, tenang je bila telinga aku d alunkan dengan irama syurga ni...bgaikan aku sentiasa d igatkan selalu ttg tanggungjawabku...erm...
aku byk buat dosa sebelum ni, manusia mna y x penah buat kesilapan..aku cuba perbetulkan diri aku balik, aku nk jadi insan y benar2 tabah, memahami, bertanggungjawab dan sebagainya. Kejayaan aku adalah utk semua..smua y kita ada d pinjamkan je..wet gaji kita mmg Allah dh tetapkan utk perkara ini dan perkara itu..mmg x cukup, y kita punya adalah alas perut utk kita teruskan hidup...tu je y kita punya...y lain tu semua pinjaman je. Lg pun manusia x penah cukup dan x penah redha atas segalanya...x penah bersyukur. Lg2 bila ada pangkat..herm..mula la ada perubahan pada diri sendri...aku harapkan bila aku dh capai segalanya..aku nk diri aku lengkap dengan kebaikan dan lebih dari itu...
rasanya..aku perlu berusaha lg lebih selepas ini dan selepas itu aku tawakal saje...aku dh usaha, y lain aku serahkan pada y esa.

InsyaAllah....

No comments: