Friday, November 12, 2010

Cara kita..

Hari ni banyak lak n3 yg aku post.
saje untuk suka2, sebab aku suka menaip..boleh dikatakan hobi and habit la. Bercerita kerana minat, minat dari segi berkongsi dan membaca. Kan tu satu ILMU dan IBADAH. Apa salahnya kita berkongsi, asalkan apa yg kita tulis bermanfaat dan menjadi dorongan pada orang lain.

Menulis biarlah dari hati yg ikhlas tanpa mengharapkan apa2 benefit dari orang lain, tak ape lah kalau orang tak komen, asalkan apa yg kita tulis bermanfaat dan boleh menggembirakan semua orang..betul tak? Klau ada yg komen tu satu kelebihan lah pada diri kita, salah satu punca semangat untuk kita teruskan berPOSTING.

Yang penting jangan GIVE UP..!! Pikir tujuan sebenar kita berBLOG ni, apa sebabnya..suka2 atau sebaliknya. Cara aku sekadar menulis dan berkongsi, ini jugak cara aku meluahkan perasaan, berhibur dan melancarkan cara aku menaip. Klau dulu nak menaip, satu huruf ke satu huruf..sekarang ni bukan satu..ber..ber..ber huruf2 aku leh taip tanpa lihat ke kekunci kayu ni (keyboard)..hebat kan...?? Aku pun x adalah sehebat korang semua, sebab aku pun x ada apa yg nak dikejar, seperti apa yg aku katakan..HOBI. Bermula dari hobi dan minat..InsyaAllah. Tak ada masalah pada korang semua.. Smile always.

p/s - Kepada bloggers diluar sana.. teruskan berblog ok..:)

NcekYus.
Post a Comment