Friday, November 12, 2010

Omelan saje...

Wah!!!
Tak sangka lak ramai para-para bloggers berbakat dalam penulisan ni.. very kreatif n innovative..SPECTACULAR!!! Aku suka baca korang punya posting, sgt2 menarik, kalau nak dibandingkan dari aku, mmg jauh panggangnya dari api. Tapi tengok gak cara panggang macam na, takut x cukup masak..ha ha ha.

Tapi tak dinafikan, setiap insan ada bakat terpendam..mungkin dia punya ISU yang sensasi, mungkin dia ada IDEA meletop, mungkin dia ada cerita2 HANGAT panas..panas...Yossh....Mari terjah "Melodi" dan mungkin dia ada BENDA yg nak di kongsi.

Bukan mudah nak pikat seseorang tu untuk berminat dengan blog kita, melainkan lah anda berani melakukan aksi diluar jangkaan..Shhh!!! "18SX"..he he.. Opss!! Terkam.... tapi janganlah smp ada posting macam tu skali, mau kena bambu plak ngn orang, yang penting apa yg kita lontarkan benda tu ikhlas dan dari HATI ANDA sendiri.

NcekYus masih lagi belajar bab2 penulisan ni, nak mencari sesuatu yg "different" dari orang lain bknnya mudah, perlu banyak bersabar, kadang2 tu sifat "M" tu mmg ada, sebab tu dulu stop berblog sebab idea tak datang untuk buat posting, baru2 ni aje rajin sebab tune tu datang, tapi macam merepek la jugak..he he he.

Sakit lak badan ni sebab dah lama tak bersukan, so motif skang nak gi bersukan kejap ye..cau cin si..

No comments: