Friday, November 12, 2010

Macam mana??

Aiyak...!!
Kata nak DIET..?? Tapi makan malam. Apa kes??


Hehehe.. tulah masalah besar pada diri aku ni yg hobinya suka mkn dan jalan2 cari makan ni.
Bila siang memang aku kurang mkn, tp bila waktu malam seleranya semacam aje, dah macam VAMPIRE la pulok.. nampak makanan menjadi rakus.
Pergh!!! Hilang pedoman lah senang cite, lagi2 bila member2 lain order makan..huhuhu.. Pada mulanya mampu bertahan, lama kelamaan dia punya nafsu semacam aje..sikit2 dia datang, dah tu effect kat perot lak tu..kriiiot...kriiot..kriiiot..(tu bunyi dlm perut, tanda perut lapo). tak pasal2 aku terjebak dalam arena makan2 bersama mereka2..he he.. Macam mana nak diet mcm ni...??

GF aku tensen betol ngn aku sebab makan x ikut time yg betul..he he he.. aku pun dah terasa berat je badan ni, sebabnya...makan aje lebih, sukannya dah jarang dah..ada pun badminton..sekali seminggu, mana leh buang lemak yg yg dah tersimpan selama 5 hari setiap minggu ni...huk..huk..huk... RINDU NAK GI GYM..tapi..tapi... sob..sob..sob... tidak berkesempatan, nak join mendaki balik, schedule FULL.

So..?? seperti tajuk utama diatas.."MACAM MANA" nak kawal kembali schedule pemakanan aku or cara dan teknik yg sesuai untuk aku diet  kembali..tolong kawan2..:)

2 comments:

apezs shah said...

wah yeke.. nak diet ye.. hehe..;)

Unknown said...

huhu..tulah pasal..dr dulu lg, tp ssh la bro, byk tentangan dari nafsu nafsi ni..bila diet masa tu ar smua mknan jadi begitu lazat sehingga menjilat pinggan..adusss