Sunday, November 9, 2008

Hari Bersama KeLuarGa


Anak buah aku yang sulung

Wah….!!! Penat Giler badan aku pagi ni…huhu…. Dah lama tak enjoy dengan my parent..so..faham2 la erk…heheheh…. Aku semalam memang happy giler dan memang syok dengan aktiviti parent aku ni.. korang sendiri leh tengok aku, hanya sekadar meneliti setiap pitcha yang aku dan anak buah aku snap… pergh!!! Kenakalan aku teserlah sangat.. nilah keluarga besar aku… ramai tak…?? Dah macam rombongan Cik Faridah ke Sg. Tua… dah memang rombongan dah bukan “macam” lagi dah..tapi kenyataan dan reality,..hehehehe. Cuma abang sulung dan wife dia aje tak dapat join sebab semalam hari Anniversary perkahwinan dia…so nak la kena privacy sikit…hehehe… just anak2 dia saje yang follow…

With my "Mom"...hehehe

With my "Brothers"









Korang tahu tak..gambar masa aku dan anak buah aku panjat pokok tu kita orang jatuh dari pokok sebab licin… aku jatuh dulu then anak buah hempap aku…jatuh lak dekat batu…pergh!!!!!!! Layan…lebam2 tangan aku… tapi memang lucu la.. anak2 buah aku ketawa, ngn mak aku, kakak2 aku, abg2 aku…hahaha.. lantak la… lagipun aku kebal dengan kesakitan…Cuma bila tengok lengan aku lebam mak aku risau..yelah..naluri seorang “IBU” kan??..anak sayang dia sorang ni dalam kecelakaan. Mestlah risau sangat.. TQ mama…Love u.








Tula aktiviti riadah keluarga aku minggu ni… anak2 buah aku seronok kalau “UCU” dia join aktiviti macam ni sebab aku paling xcited dan aku suka layan kerenah diaorang. Sambil mandi sambil perhatikan diorang punya safety…

Geng Bas Sekolah...hahahah

TarZan Kota....OOoOooOOoOo...!!!!

Oh yeee… lupalak… aku dah lama tak jejakkan kaki ke sg. Tua ni…masuk kena bayar “singgit”. OKlah tu…terpelihara skit kawasan riadah ni dan better aku tengok banyak perubahan dan kebersihan di titik beratkan. Aku bangga dan terharu sebab dari kecik lagi banyak memories yang ada dekat sg.Tua ni… jiwa aku dah sebati sangat dengan feel “NATURE” ni. Bosan dengan hirup piruk kota dan bila dapat pergi dan dekatkan diri dengan semua ni..peh!!! “empty “ semua masalah aku..semua release…. So.. moral of the story entri aku kali ni.. “korang hargailah keindahan semulajadi Allah ni, yang masih kekal menghijau dan sedap mata memandang…kat sinilah tempat kita membuang segala masalah kita dan dari kehidupan KOTA yang penuh dengan debu2 dosa terus ke Desa yang penuh dengan ketenangan dan penghayatan… jaga keindahan alam semulajadi kita ni…tu lah satu2nye tempat yang menenangkan jiwa kita dan mensyukuri ciptaan tuhan ni…” Peace no war…all GREEN…

Kena Dajal dengan Anak Buah














"Click pada Pitcha Untuk Besarkan Gambar"

Badang Malaysia..."Kuli Batak"

Zombie Sungai Tua.. Otak...Otak..Otak..

Prepair untuk balik daaaaa..

Kepulangan Askar2 ku...Yippa....!!!


-MrYusSmile-

p/s- Berkumpul macam ni dapat mengeratkan lagi ukhwah persaudaraan dan kasih sayang keluarga..Like it.


12 comments:

Anonymous said...

sonok gyler nampak...
sg tua tu blakang umah yanie jerk..

huhuhu

Unknown said...

eh...???
Yeke Yani..klu tahu yus ajak yani join skali..
mau x sonok..arg!!! jadi gila d watnye..hehehe

Anonymous said...

hehehe.....

a'ah..klu yani n family join...
bkn jg gila lg...
satu ulu yam tu cam kita yg punya

hahahaha.......

Unknown said...

tahu xpe....
yus ngn anak2 buahpun dh menggila...ni kan pulak tambah lagi sorang orang gila..hahahaha
jgn marah...
gurau je...
wakakakaaa

Anonymous said...

amboi2.....

ya lah tu......

yus klu bab kenakan org no.1

layannnnsssssssssss

zamrie said...

saat yang ku impikan... wahhh sungguh seronok dan aku tumpang gembira melihat kekeluargaan yang sebegini.. moga kekal gembira dan bahagia

Unknown said...

hahaha...
bab kena kan org no satu yani...bab terkena tu y no 2..hahaha

Unknown said...

en zamrie...
kegembiraan sebegini akan kekal selamanya..
pepatah mengatakan..
takkan hilang kasih sayang itu jika tiada punca..
akan ilang kasih sayang itu jika kita punca nya..

tu aku y create tu..belasah aje..

poohugly said...

huh....ramai tol ank buah tp mlangnye takleh kalahkn maksu ler.

Unknown said...

maksu.....????
hahaha...
ok..takpe...12 org dh memadai bg paksu disini..hahaha

ok..kita lawan bola nk..team paksu n team maksu..ble kaaa..??

hahahahaa

zamrie said...

wah kalu cam niii punya ramai lari semua orang hehehehehe

Unknown said...

ramai la bgus...jnji berkualiti..hehehe