Saturday, November 8, 2008

PrOgRaM KeLuaRgA…:)


Hari ni aku akan berkelah bersama family aku berenang2 di sungai TUA "ULU YAM"..dah lama sebenarnya aku tak kesana..dulu zaman hingus2 , kerap jugak aku camping dekat sungai tua tu…aktiviti cuti sekolah dan sebagainya..

Pergi sana pun sebab satu tujuan.. kawasan perumahan tempat aku ada gangguan elektrik pagi ni..aku tak pasti pukul berapa, Cuma aku dapat notis bertulis dari TNB yang menyatakan 8hb 11.2008 (sabtu) bekalan elektrik terganggu kerana kerja penyelenggara di lakukan… aku sebenarnya malas nak pergi…takut duduk rumah pekak semacam je, ye la tak ada apa nk dilakukan…nak keluar malas, nak tidur panas…nak on9 letrik tak ada..ape lagi leh buat…follow family gi jalan2 lagi baikkan..hehehehe.. Lagipun ada program lain sebenarnya.. aku nk pergi tengok wayang dekat Bukit Tinggi sebenarnya.. tapi rasa nya tak payah la pegi tengok wayang….tengah budget sikit.

Entahlah…pukul berapa la nak gerak gamaknye..mak aku dan kakak2 aku bz sediakan bekalan makanan, banyak gak mak aku buat..sandwich, nasi goreng, keropok dan macam2 la.. hehehehe…mewah siut. Pas mandi mesti kaw2 aku makan nanti…sejuk+lapar jadinya..?? Pelahap…hahahaha… aku kalau buat ayat memang pakai belasah aje, janji sedap didengar dan disebut…wallaweh….

Hangat la pulak cuaca hari ni..memang sesuai sangat la klau nk pergi aktiviti berkelah ni…memang molek. Dah lama tak terjun tiruk ni..hehehe.. dan dah lama aku tak follow my family berjalan2. Aku ni memang jenis malas nak ikut keluarga berjalan..kiranya tahun ni baru first time la aku follow diorang…huhu…semua adik beradik aku turun padang…entah berapa biji kereta la gamaknye…. Yang penting sekarang ni aku malas nak drive keta…hahahaah… lagipun mata tengah bengkak sebab tak tido dari pagi tadi….sabar aje la..nak setelkan kerja yang banyak sangat tertangguh ni. Adussss…..serabut sikit kepala ni..;)

Oklah,….aku nak mandi dulu ok..balik dari sungai aku update balik blog aku dan hopefully korang suka dengan blog terbaru dari aku ni…geh….geh…geh….

-MrYusSmile-

P/s – bila time rehat kita perlu rehat…bila time kerja…kerja la bersungguh2…tapi jangan lah leka dengan duniawi selalu ok..Peace!!!

1 comment:

SaraGurL said...

lebihkan akhirat tu yg penting..c",)