Sunday, October 26, 2008

Pistol dan Bunga Rose




Hari ni Ahad..tak ada ape nak dibuat... bila dah macam ni mula la aku cari aktiviti yang menarik untuk diri aku sendiri... sekarang ni aku tengah bz mencari koleksi lagu2 lama lebih lagi lagu2 Rock kapak..hahaha.. tidak la..aku tengah cari koleksi lagu band Gun n roses ni..aku memang minat gila band ni dari dulu lagi sebab music dia memang berhantu..hehehe.. lagu yang dari dulu sampai sekarang boleh dikatakan lagend seperti "november rain and sweet child o' mind'' 2 buah lagu tu memang sampai sekarang meletop..
music dia ada satu aura yang boleh rasa feel yang lain daripada yang lain..banyak lagi band yang seangkatan dengannya..bagi band lain aku kurang berminat sikit sebab telalu ''keras'' dia punya sound.. tang lirik dia pun aku tak berapa minat..tapi band ni aku suka beb sebab ada lirik yang bagus contohnya lagu yang bertajuk "Cats in the cradle and a silver spoon"..korang cari la lyric dia..serius ada bentuk nasihat... cuma aku tak pasti sebab tajuk lagu ni ada nafas baru dari penyanyi Bon Jovi..tapi aku suggestkan korang dengar yang Gun n Roses punya feel..serius..memang layansss sesangat...sometime aku teringin jugak layan lagu2 macam ni. Lebih2 lagi klau di olah dengan cara unplugged or acoustic .. memang layan banget..anything music sound like unplugged memang aku suka dengar..Nirvana jangan cerita la..korang sendiri layankan..??(bagi yang minat musik macam ni).
ok..jadi moral of the story is...tak ada moral ape2..just hayati lagu dengan lirik dia. pasti korang dapat ape yang korang fikirkan..layansss...










-MrYusSmile-

p/s..lepas lagu "Novembe Rain" ni ada lagu "cats in the cradle and the silver spoon."

1 comment:

Anonymous said...

layanzz yus jgn tak layanzzz