Sunday, October 26, 2008




Petang tadi aku pergi melawat member aku lagi sorang... Farhan nama dia..penah sekali aku cerita perihal dia sebelum ni... dan hari ni adalah hari bahagia buat dia dan pasangan hidup untuk selamanya Farah...(gambar tak dapat nak snap).

Aku datang bersama sepupu aku Edzrin...tu pun dah lewat sangat dah...dan orang sedang mengemas masa tu. Lagipun best gak datang lewat macam ni..pengantin 100% layan tetamu.hehehehe...aku suka reaksi dan suasana macam tu..tak kelibut sangat dan serabut, tapi Alhamdulillah sebab dapat jugak pergi kenduri dia, seronok dia sebab kitaorang datang masa tu..dia dah fikir lain dah..ingat tak nak datang...hehehe..kasi gempak sikit la beb....asyik datang masa majlis tengah crowded je...sometime kena gak datang time2 macam ni..

Bila dah berjmpa berborak sakan la...tanya itu, tanya ini la...tanya bila nak tubuhkan pasukan bola sepak ni(faham tak??)..mean pasukan bola sepak tu..dapat anak..then combine kan jadi pasukan bola sepak..hahaha...bengong siut!!! takpe la..nanti aku tubuhkan jugak pasukan bola..dalam proses ni...sabar dulu ok..ada masalah dalaman sikit...hehehehe.

ok..itu la cerita yang serba ringkas dari aku untuk hari ni..harap korang doakan kebahagian untuk pasangan2 yang baru berkahwin ini dan semoga bahagia dan mempunyai zuriat yang akan mendoakan mereka pada masa akan datang..insyaAllah... kekal bahagia untuk selamanya..Amin!!

-MrYusSmile-

p/s-seronok melihat kebahagiaan orang lain..
Post a Comment