Sunday, September 21, 2008

petang y Tenang...















Hari ni mendung je satu hari..hujan lebat kejap tadi..petang ni dh ok dh..sejuk siut. aku layan tdo kaw2...thanx Nora call Yus..Rindu lak kat Nora..hehehe...

Alah..segan la mcm ni nora..tau suara yus kureng matang klu bercakap...tapi yus nak wat mcm na klu dh mmg mcm ni..huhu...tapi takpe nora..Yus x penah kecik hati dengan ape y orang lain katakan pada diri kita..sebab kelemahan tu sememangnya ada pd diri manusia..betul tak..??
Hahah..Nora..!! Yus tunggu kan kedatangan Nora pada masa akan datang..Yus nak borak ngn Nora...hehehe..Yus doakan Nora sihat selalu hendaknye pasni...Peace!!
Ok...Hari ni aku buka dekat rumah sbb adik beradik aku berkumpul sakan..walla!!! hari ni menu buka sgt2 la special....Nasi ayam special, Lemang, Ketupat daun palas, dan banyak lagi..semua buat sendiri...sambil aku update blog ni aku buat keje..hahaha...kopek lomang...soodappppp...
Aku suka kluarga aku skg ni sebab bahgia sgt...sporting dan aku nampak kebahagia tu dalam mata aku sendiri..aku harapkan bakal isteri aku juga bahgia bila bersama ngn family aku suatu hari nanti sbb mak aku jenis sporting selalu.. dia x akan mengongkong menantunya..sebab menantu2 mak aku y lain selesa bila duduk serumah ngn mak aku dan family aku..contohnya abg ipar aku...klu borak ngn mak aku steady je..mak aku pun kuat melayan dan suka bercerita...best!!kadang klu pas makan tu lama gak la lepak sbb dengar mak aku bercerita...lbh lg klu dia mengimbas kesah silam kitaorang...mmg lawak sesangat...hahahaha.. Aku rasakan mcm hari ni nak raya je...semua sedang sibuk membuat persiapan..aku terasa keseronokan dan kemeriahannya...walla....tinggal seminggu lebih kita akan beraya..kejap je masa berlalu dan aku rasakan kesedihan dalam jiwa aku...aku beraya tanpa insan y aku sayang lebih2 lagi Arwah abah..abah dh pergi 4 tahun lalu..abah adalah segalanya bagi aku dulu sebab aku rapat sgt dgn dia..herm..takpe la..Allah lebih menyayangi dia.. Semoga Roh nye dentiasa d tempatkan d dlm golongan orang2 y beriman..InsyaAllah..




Ok..nnt aku capture gambar juadah utk hari ni ok..Peace!! tunggukan kedatangan makanan puasa daripada aku... check it out..








Love to be....me

22 comments:

Zeelicious MeowMeow said...

wow, big hepi family...
bahagianya... :)

Unknown said...

hahaha...
thanx...
jom la join my family..huhu

Zeelicious MeowMeow said...

join your family?
as what?
cewah.. :D

Unknown said...

as my fwens..
uik..?? xtdo lg...

Zeelicious MeowMeow said...

tak tido,tadi baru tido jap.. :)

Unknown said...

mcm tu la plak..
ok..sok x ada class??

Zeelicious MeowMeow said...

macam gitu la..:)
takda jadi bleh la lepak2 tak tido.. :D

yus tak keje pagi?

Unknown said...

keje..dh biasa mcm ni.
dpt tdo 2 jam dh ok dh..
sok mst bg penat..leh tdo awal..ari ni puas rest..
jadi..ganti balik..hehehe

Zeelicious MeowMeow said...

bleh plak macam tu ye..
okla tu,ikut kekuata badan..
tadi berbuka apa?

Unknown said...

hehehe..
masih kuat lg badan ni..
tadi buka ape??
tu kt my blog dh menceritakan segalanya...oooo..x baca erk..??:P

Zeelicious MeowMeow said...

yelah,zee tengok byk sangat makanan..
yang yus makan ape je?
takkan makan semua skali kot..
hebatnya.. :D

Unknown said...

first..yus mkn buah dulu..then mnum air.
pastu layan nasi ayam...lemang seketul, goreng pisang..tu je...
y lain x sentuh..
yus mkn sikit je..
jaga bdan..sbb nk jaga my fitness..
sbb stamina yus pntg utk buat kerja..

zee lak..buka ape td..

Zeelicious MeowMeow said...

penting untuk kerja mana? :)
wah, jaga badan ye..
kalah la zee gini, zee chubby2,ngak slim2 cun melecun.. :D

zee buat meehun goreng je..
tak grand2, lepas makan berbuka.. :)

Unknown said...

yep..dl yus slim dari skg tau..
dulu aktif sport..then bl stop bdn yus naik chubby dr skg ni..
skg dh ok blik..dh ada bentuk blik..
mlm yus jrg mkn..

alah...!chubby2 pun comey ape..hehehe

Zeelicious MeowMeow said...

jangan la slin sangat plak,takda isi..
tak best la jugak.. :)

zee ngak mau chumel2,zee nak cun2.. :D

Unknown said...

x ada la slim..tapi tegap..bila org pelok yus..keras je..
yus nk fitkan bdn je..

owh!!nk cun erk..
ble je..mst cun..zee mmg cun.

Zeelicious MeowMeow said...

okla klu fit kan body..
zee pun suka lelaki ada isi tapi fit..
zee tak suka kurus2, tak best nak peluk lgpun macam rasa tak selamat plak.. :)

Unknown said...

hahaha..
zee oh zee..pandainyeee..
cr la laki mcm tu nnt..
ada la jmp somebody mcm tu...

Zeelicious MeowMeow said...

dah jmp dah.. :)
hehe..

Unknown said...

yeke...
sape la pemuda tu..
untung dpt org y penyayang mcm zee.
:)

Zeelicious MeowMeow said...

yus nak masuk list ke?
bleh2 kalau ada ciri2 yang dicari.. :)

Anonymous said...

best tgk family yus ni...
big family + epi family.......
berselera owang yg membacer nyer...