Sunday, December 14, 2008

Perancangan 2009

Perancangn 2009 hampir sempurna....
Kertas kerja aku untuk 2009 hampir siap.. Bersengkang mata jugak la aku nak membuatnya, mencari idea dan memerah otak.. tidur selalu tak mencukupi sebab nak habis kan paper work satu ni.


bukannya senang nak menghasilkan sesuatu kerja tu, kena sabar dan kreatif dan alhamdulillah...kali ini betul2 mengikut apa yang di plan.. siap aje paper work ni aku akan berikan kepada 10 orang kuat aku untuk menilai dan memutuskan keputusannya. Mencari sumbangan untuk dilaburkan dalam next projek 2009. Caiiyok...!!


setakat ni baru 70% siap.. aku nak kena wat lampiran untuk tapak dan pelan struktur bangunan. InsyaAllah...dalam this week setel la paper work aku ni. So...siap aje, impian aku yang ke 2 akan menjadi kenyataan..Amin..!! wish me luck ok.. -MrYusSmile.blogspot-

5 comments:

Anonymous said...

always wishing u gud luck

Anonymous said...

always wishing u gud luck..

Unknown said...

thnx yanie...
u too...
wat y terbaik utk diri sndri :)..OK

zamrie said...

ya yanie buat yang terbaik bukan yang terbalik untuk diri sendiri... hehehehehe

ko pun mangkuk kuah wat yang terbaik kerana yang terbaik jer akan membuatkan kita merasa puas dan lega

Unknown said...

hahaha...kuah capati masak lodeh la ko ni Bro...
mmg la terbaik..terbalik..hancur...lintang pukang jadinya..wakakaka