Friday, February 27, 2009

Misi Yg Di Nanti...GBH


Alhamdulillah...
Misi yg ku tunggu akhir nya bermula... Hari Jumaat 27hb 02/2009., aku akan berangkat ke GBH (Gunung Besar Hantu) Negeri 9.Jam 11.00pm berkumpul di KL Sentral. Kemungkinan besar aku akan ke sana selepas maghrib atas alasan untuk mempersiapkan diri lebih awal...takut ada masalah lain yg berlaku..
Terima kasih pada sahabat2 aku yg selalu beri nasihat dan mengingatkan aku apabila aku berada disana, Supaya berhati2 dan sentiasa beringat, terharu jugak sebenarnya...sayang jugak diorang kat aku ni erk..hehehe.. siap diorang hantar lagi nanti...syukran....
So..tak ada apa2 yg menarik utk aku kongsikan.. dan Alhamdulillah..tiada apa2 rintangan dalam aku mempersiapkan diri utk ke Trip kali ni.. yang penting apa yg aku inginkan semestinya akan aku capai...chaiyok MrSmiLe...!!! Doakan keselamatan MrSmiLe ok.. Wasalam...

-MrYusSmiLe-
p/s - Blog "Diari MrYusSmiLe" akan berehat selama 4 hari.....Sabar k..

3 comments:

Anonymous said...

yus..
hati2 di sana nanti

kitorg tetap mendoakan yus walau di mana yus berada...
yus tetap dlm doa kitorg

pepon safety 1st
ok!!!!!!!!!!

MaRdHatILLah(Fatahiyyah) said...

hati2..teruskan..perjuangan..semoga dalm lindungan ilahi

Anonymous said...

dah balik ke ni?
erm
cam best je...
adeh sayang sekali aku dah pencen aktiviti² sebegini...