Sunday, April 19, 2009

Hari Sibuk ku.."Impian MrYusSmiLe BerMula.."

Bz..bz...bz..Eeeeeee..

Hahaha.. Macam siut je tajuk Posting aku hari ini.. Tapi itulah realitynya. Adakala kita bersama dan adakala kita terpaksa berpisah jua, walaupun sementara tapi itu adalah reality nya...
Tahun 2009 ni adalah TIRAI pencapaian untuk diri aku, so.. hari sibukku sudah bermula... mungkin aku akan mengambil waktu yang lama untuk aku mengupdate n3 aku lepas ini. Mintak maaf jika ada diantara korang semua terasa hati dengan aku, Jangan la plak korang lupakan aku lepas ni..yang setia dengan aku tu jangan lah plak tak mengyinggah ke kamar beradu ceritera ku ini.. ia sentiasa terbuka buat korang semua.. sayangilah daku, ingatilah daku, peluklah daku walau aku tiada di depanmu.. Rinduilah daku seperti pungguk rindukan bulan. Gembiralah daku selagi kamu sentiasa gembira dan mengukir seribu senyuman kemesraan.
Aku akan kembali dengan penuh kebanggaan dan penuh bermakna.. perlukan bantuan??? Hubungilah 999..Perlukan Nasihat??? Hubungilah pakar motivasi kamu...perlukan teman..?? SMS la daku..huhuhu...gurau aje.. =P
Oklah..apa-apa hal kita berkongsi lagi ok... i'll miss u all my friends... Always SmiLe and keep smiling.. =)
Apa-apa aje lah.....
-
MrYusSmiLe-
p/s - Aku kerap posting N3 dalam bulan ni so aku akan kembali lg selepas semuanya setel beb.. Love u all kawan MAYA ku...Peace!!!
Post a Comment