Sunday, May 24, 2009

My Mother Days...

Shuhaida Seafood Restaurant

Malam tadi aku sekeluarga pergi makan2 dekat sek 13 Shah Alam di "SHUHAIDA Seafood Restaurant". Restoran ini baru saja beroperasi selama 2 bulan, so kitaorang mengambil keputusan utk berhenti makan disini sempena menyambut "HARI IBU" yg telah lama berlalu...hehehe..tapi hari Ibu adalah hari-hari kan..??
Alhamdulillah..apa yg dirancang bersama adik beradik yg lain menjadi, cuma Plan sebenar lari sikit la, sebab target aku nak makan dekat Restaurant MUKMIM seafood di sek 19. (Makanan Muslim Seafood),tapi booked penuh daaaa....
So far makanan disini mengikut citarasa kitaorang (SHUHAIDA) sedap dan berbaloi2, walaupun agak expensive la jugak..hehehe...tapi puashati, aku suggestkan korang try la makan kat situ k..(ni promote berbayar ni..hahaha)

Menu yg aku order:-

Kerapu 3 rasa

Siakap StimSotong tepung Blackpepper & Kailan Ikan masin

Tom Yam Ketam, Kerabu Udang & Telur Bistik (tiada dalam gambar)

Diatas ni menu2 yg aku order, cuma yg special menu yg aku suka is Sotong Tepung Masak Blackpepper..pergh!!! wallaweh...sedap beb... so..apa tunggu lagi....layanzzz...

Antara karenah2 masa makan:-

Ketawa.
Gurau Senda.
Tunggu Makanan
Layan kerenah anak buah.
makan puas2...hehehe
habis makan bayar laaaa.....hehehehe

Aku & My Lovely MOM.. muuahzzz!!!
Kakak & Abang Ipar aku
Abang Sulung aku & Family
Abang aku & akak aku lagi..hehe
Kakak2 aku..
Muka selenga budak 2 orang anak buah aku..hehehe

muka HAPPY lepas kenyang..hehe
Anak buah aku yg mmg pantang tgk kamera.

itulah aktiviti aku malam tadi, meraikan seorang insan yg bergelar "Mak" yg selama ini melahir, mendidik dan menjaga kami anak2 menjadi insan yg berguna dan berjaya...terima kasih Mak atas segalanya.. setiap pengorbanan mu itu ku sanjung tinggi dan bersyukur kerana mempunyai seorang mak yang sangat memahami atas segala2nya...Selamat HARI IBU, Mak,Ummi dan Mama... Sayang MAK.

MrYusSmiLe
p/s - pas habis makan dengan family, aku trus runner gi program BBQ yg member aku buat...kenyang beb...Berbaloi-baloi.....

2 comments:

Unknown said...

pergh...besh siot...nak try la nnti...

eL said...

Woh...dah lepas makan, makan lagi? Perut stokin yus muahahaha...