Tuesday, September 22, 2009

SaLaM EiDuLFiTri..


SaLaM EiDuLfiTri kepada sahabat2 semua....
Pertama sekali aku mohon ampun dan maaf jika selama aku berblogger ni, aku ada menyakitkan hati korang semua, hope so x ada lah, jika ada..maaf dipinta dgn seribu kemaafan ok.. mcm na ngn raya korang semua..?? Mesti best dan meriahkan...?? Apa pun sambutlah dgn kemeriahan dan kegembiraan sll okey..!!

Aku sedikit bz dengan kehidupan dan kerja aku, dan baru hari ini aku dapat peluang bersama korang semua utk berkongsi sedikit kenangan dan cerita sempena hari Raya ini, tahun ni raya sgt2 la meriah sbb ramai kunjungan dari sahabat, sanak saudara dan anak2 buah. So..mmg x terlayan aku dwatnye..pada yg ada berikan msj raya, maaf sekali lagi jika ada yg x terima balasannya…teralu banyak smp aku sendiri tak t’reply2.


If aku tak dpt beraya ke rumah member2, aku mtk maaf sekali lagi utk kali ke 3, sbb aku tgh patah kaki…hehehe…2 hari b4 raya aku accident, so..keta aku dekat workshop, t’pksa tumpang org..apa pun raya tetap raya..kunjungan tetap tiba, antara awal atau pengakhiran syawal, aku tetap menyinggah utk bersama kawan2 memeriahkan raya ini.. InsyaAllah..tahun ni aku akan adakan rumah terbuka utk sahabat2 aku…itu saje cara yg terbaik utk berkumpul dan beramah mesra.

Oklah…apa pun..Salam eIdulfitri utk smua ok..salah dan silap pohon di maaf, jika panjang umur..kita berjumpa lagi.. wasalam..

Ncek YUs.. – Apa2 aje la yeee…hehehe

2 comments:

UglyPooh said...

camana leh eksiden ni yus. huhu..nseb baik leh beraya lg. ht2 la drive

Unknown said...

nk kena..
nk wt mcm na..klu dkt ngn umah Pah, da lama Yus tumpang Pah je kan..kan..kan..??hehehe..

tp Yus ttp dpt beraya..hehe