Monday, October 19, 2009

XXL Restaurant

Yuk!! kunjungi Restoren XXL ni..aku x pasti kat negara mana..aku rasa dekat china or seangkatan dengannya..Gile nak mampos klu ada "Restoran" ni dkt negara kita, tp yg pastinya..akulah org pertama yg nak TRY..hehehehe
" Bluerk!!!! x bleh tahan..huhu ..HELP..HELP..HELP..!!!"

"Ko rasa berapa hari kita leh kenyang ni..??"
"Aku rasa kita kenyang sehari je..mkn bykpun esok tentu lapo balik..BODOH la ko pya soalan.."
"Tu lah..tetiba lak ada soalan BODOH tu..hahaha."

ini BAGUS..!!! BAGUS ini..hehehehe


Mak bagak besar gile...huhuhu

"Abg..!! Ni klu adik masuk dlm mangkuk ni mst lg sedapkan..??"

tak bleh TAHAN..hahahahaa..

Mau mkn muntah balik gamaknye...hehehe.
Memang kreatif..satu mangkuk aku rasa 5 org pya mkn..jimat2


Ncek Yus- Sekadar tokok tambah je dlm N3 ni..ngeee apa je la Ncek YUs....

Post a Comment