Thursday, October 28, 2010

cite tis monink..


eyah..!!!
Apa topic 4 2day yaa....??

Pagi ni syg aku kejutkn aku utk solat subuh..cool..!! i like..he he.. rasa lbh b'semangat dr bgun sdri. Tapi "ALHAMDULILLAH" sbb aku pn finat sgt mlm td, klau x di kejutkan mau "Subuh Gajah" lah aku jwbnye.

Pas solat n doa, aku terus on9, saje je..da mmg rutin harian aku sebegitu. Layan bc blog n update status at FB.. he he. So, pagi ni si DIA bg sms lg inform suh doakan semoga dia jawab exam dgn tenang. Yee.. i will syg. Selalu doakan kejayaan insan tersayang n semoga jwb dgn mudah dan tenang, jgn nervous2 n baca doa agar jgn gugup bila hadapi paper exam tis monink k... Caiiyok!! caiiyok!! succes sll tau. :)


Tuan Haji & Wife

Rasanya arini mcm x ada program yg menarik nak d buat, ingin b'jmp "Abang Angkat" sbb baru dapat pingat pagi semalam, nak ucapkan TAHNIAH atas pingat KESATRIA MANGKU NEGARA (K.M.N) yg beliau dapat. Wah!! dah makin dasat ye sekarang ni..tahun lepas dah dapat, tahun ni dapat lagi...Alhamdulillah, murah rezekinya, semoga tahun depan dpt promotion Dato' plak ye..leh nyendeng2 sikit..he he he. walau apa pn tanpa usaha gigih, mana kan daya dpt hasilnya, bila dah dpt hasil apa kan daya, hanya b'syukur dan berbangga dgn hasilnya.. TAHNIAH sekali lg buat TUAN HAJI MOHAMMAD JUBRI BIN JAAFAR diatas pingat kebesaran K.M.N.

orait.. tht's all 4 tis monink.. nnt update lg k... roger2...he he..


Post a Comment