Thursday, October 14, 2010

PANAS...PANAS...Hatiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!

Huh..!! Panas hati betul la aku pagi ni, kete wat hal lagi, hal yg sama, masalah yg sama, punca yg sama, hati pun sama2 PANAS yg sama. Sabar aje aku pagi2 ni...

Ni yg aku nk kondem kete NASIONAL ni..lepas 5 tahun mesti datang masalah, rosak sana, rosak sini, tukar sana, tukar sini...nasib x sinun..!! kalau sinun dah lama campak je dlm longkang. Nak habis bayar macam2 la masalah berlaku, betullah orang cakap, kete WIRA ni kete orang kaya, sebab banyak "RM" keluar, klau kluar banyak pastu ok balik xpe, ni kluar banyak tp tetap sama ajep...huh!!! patut ar budak2 kete suka tukar enjin Oversea, bagi sedap, kurang maintenance. Laju pun laju....ZoooOooOmmmm!!! hehe

Selagi bleh bertahan, akan ku tahan smp bila2, klau x tahan...rasanya mau tukar kete lain, wira tu wat tempat simpan barang, jadi stor..PUASHATI!!!!

Hehe..x pasal2 aku hilang pahala pagi ni..Ncek Yus...MENGUCAP..!!! Dugaan... mana tau pasni ada hikmah di sebalik kejadian, na tahu pasni dapat DURIAN RUNTUH...leh ar tibai sebijik HONDA TYPE R..hehe..berangan suda...:P

Ko sengih yeee CAT..how dare u...hahaha

NcekYus
Post a Comment