Sunday, November 21, 2010

Jangan macam ni

Hehe..Stress??
Jangan la jadi macam ni kalau korang stress dengan kerja.. Adoyaiii!!
Layan video ni dulu bagi yg stress..


Haha..amcam?? bertambah stress tak, tu yg letih tu kalau dok kerja banyak sampai kepala pusing, benda kecik pun leh jadi besar macam "gunung berapi".  bawak2 la mengucap ok or nak orang lain tolong ngucapkan...ngeee

Apa pun..TAHNIAH buat Malaysia dalam sepak takraw walaupun dapat PERAK..Oklah tu dari x ada pingat langsung..kita masih bukan pesaing kepada THAILAND lagi.. USAHA MAJU JAYA ok.

Amazing THAILAND..watch it..:P


Macam mana THAILAND tak hebat kalau gini rupa gaya dorang...Perempuan pun leh timbang takraw dengan skill yg mengancam ni... memang patut ar menang..
Study dari yg pakar lebih baik dari menyombong diri...:)

isi spoiler...  

Post a Comment