Wednesday, June 27, 2012

Pecah

Habis Ranap...
Pagi tadi rumah abang NcekYus masuk pencuri, kejadian dalam pukul 3-4am macam tu rasanya, yang hilang duit, tapi x kesah la klau yg hilang duit, cuma NcekYus risau isi keluarga dalam rumah tu,
Malam tadi bukan tak ada orangpn, ada..satu family abang ada kat rumah masa tu (nyenyak tido), risau je klau masa tu diapa2kan.. nasib tak ada perkara yang tak diingini berlaku pada keluarga Abang, Risau dia sentuh atau buat apa2 aje. Alhamdulillah.. semua dalam keadaan selamat.

Apa2pn NcekYus nasihatkan pada yg lain, berhati2lah ye..pencuri sekarang tak fikir ada orang ke atau tak kat rumah tu, asal dia dapat apa yg dia nak cukup.. biarlah harta benda yg hilang, tapi jgn family yg dia kacau.. Syukur sebab tak berlaku kejadiaan yg tak diingini, hanya duit je yg ranap.. Apa pn, semoga pencuri tu mendapat hidayah dari Allah.. Segala perbuatannya hanya Allah saja yg membalasnya.. Amin.
isi spoiler...
Post a Comment