Thursday, August 28, 2008

MukAdIMaH..:)




Assalamaualaikum....??



pertama sekali syukur kehadrat illahi kerana d berikan pluang utk aku memulakan permulaan hidupku, disni banyak y perlu aku kongsikan kepada sahabat2 ku tentang kesah hidupku atau jalan cerita ataupun pengalaman hidup seharian ku... x kesah la antara diri sendiri mahupun kesah sahabatku.

Nama aku Kamal Yusry Mohamed...u all le call me Mal or Yus.. klu nk tahu byk pasal aku gi la check kt Myspace. ni ID aku.. http://www.myspace.com/manone03.com/ . krg search je by mail..kua la page aku. Umur aku muda sikit tapi x la tua sangat.. 27 tahun..next years dh 28 tahun. pe lagi erk..nanti2 laa..hehehehe

aku seorang insan seperti anda semua...bekerja, cuma aku bekerja sendiri kerana itu adalah minat dan bidang aku dari dahulu lagi. nak ikutkan aku berniaga y jenis pelbagai. maksudku x kesah la ape dia, janji bole buat duit..tapi the true biz is aku pembekal bahan2 pencuci seperti produk sabun kereta, cucian, pembersih bangunan dan mcm2 la..klau nk tahu detail nanti aku bagitahu la k..

ermm..biasala.. baru nk mula..banyak benda y aku blurr ni...x tahu nk story mory dari mana dulu, tp aku nk gak terus kan..mugkin ni baru permulaan.. takpe, ada masa aku cerita...nantikan ok..Peace no War...
P/S- soo..klu ada memember nk bagi soalan atau nk aku cari cite menarik krg bagi la idea k.

No comments: