Saturday, August 30, 2008

Amacam..Best x??

Tora dtg lagi...hehehehe..

ok..seperti y penah aku jnji kan pada korang sebelum ni ttg gmbr2 y aku capture dkt putrajaya. Amcm??Ok x??nmpk biasa je..tp y tahu hal Photographer dia tahu hasilnye. Y ni aku just pkai Digital camera biasa je..cuma kaedahnye ruang dan sudut..serta cahaya..ada byk lg nk tunjukan...klu byk p'mintaan baru aku upload lebih..






yang dekat bawah ni baru aku guna SLR..gmbr nampak hidup, tp x byk y ku capture.. tapi kira ok la utk peminat Photographer...





tu y aku nk nasihat kt korang semua...if minat kt satu benda tu buat je, sbb kt cni kita dapat satu kepuasan y maksima. W'laupun x semua perkara kita mampu buat, tp y pntg dpt reliasasikan salah satu minat kita dh b'baloi sgt beb.

Aku teringin nk capture gmbr gadis2 y lalu lalang..hahaha...tp pas tu kena sepak je..heeheheee... Tapi best ape..lg2 ms aku ngn member dlm keta, sambil drive cap gmbr org tgh drive. Awek la y pling excited..lg aku angkat camera ni lg diorang suka..hehehe..best2...tu la y best pasal hal photographer ni.

No comments: