Saturday, August 30, 2008

X mandi lg ni...arkk..ark...ark..

Selamat Pagi semua... dh sarapan?
Pagi ni aku b'sarapankn cempedak goreng & kentang goreng.."Western + Tradisi".... kdg2 bila aku ckp sarapan mcm tu, orang ckp mcm mat salleh daaaa..
Pe lak mat salleh...Mat Jawa dol... mat salleh mkn roti ngn butter je la waktu pagi..hehehe.
x pyah la tunjuk gmbr aku y x mandi, segan la...tp still mantain dlm kekacakan sendri....wakakakakakaka...sori erk, pepagi ni kena puji diri sndri. Sape laa lg nk Puji..

Alhamdulillah..ada feed back dr pembaca..Thanx ladykiki & cinta coz bg feed back y m'berangsangkn..ni y buat aku lg semangat b'kobar2 mcm bendera MALAYSIA ni..huhu.

Pagi ni Mood ok..ceria ala..ala..x tau klu msuk petang ali..ali.. jadinya..well..!!petang biasa la, aktiviti riadah. Aku nk g jogging srg2 mcm org gile..tp x la gile banget.Kali ni lokasi d tasik s.alam...InsyaAllah klu cuaca mengizinkan dan aku x ada program petang ni. kaget siut...

Pela abg aku ni..layan cartoon plak pepagi ni..umur dh 31 ble lyn baik pya...aku pun lyn gak la..dh x tau nk wtp..smbil update blog, smbil tgk..cite kartun BEN 10.hehehe..

mcm nk call omebody, tp sp erk??? nk kena check phonebook ni...ermm..y ni dh mlm td..y ni lak ari tu dh call..erm..hah!!!!y tgh baca ni blom lg...sila tinggalkan no hp anda selepas m'baca warkah ini...heheheh (yoyo OoOoO jerk)

k la..nnt smbung blik..k..
nk mandi..:P

No comments: