Monday, September 1, 2008

Alhamdulillah...

masa utk berubah..

Assalamulalaikum w.b.t...

First terawikh mcm biasa la..full 23 rakaat. Mlm td aku solat dkt masjid negeri s.alam, Pergh!!! Ramai gila mlm td...cr parking pyh gile. Syukur dpt gak tunaikan solat isyak (solat sorang2 :(..)..

mlm td terasa kejap je waktu solat terawikh..mungkin sbb excited sgt kot..heheheheee..
bila msuk dlm dewan solat tu Ya Allah..Penuh smp keblakang..first terawikh org rmai la dtg b'duyun2..nnt start seminggu bole dikira brp kerat y datang..t'masuk la y sedang menaip ni..hehehee
Tapi pas 8 byk y balik. mungkin sbb takut block keta org or ada urusan lain. tapi best la malam tadi..hehehe..
Biasala...pas setel semua balik trus umah.. xkemana..cm pastu mmber ziarah aku, sape lg klu x kwn rapat aku dulu..Aiiman wong, dtg ngn isterinya..zarini..hehehe..wah!!!sonoknye pengntin baru ni..jeles tau...hahaha..
aku g lepak kdai mnum ngn d'org berdua smp pukul 3.00am..heheheee..biasala...melepaskan lelah n rindu ni. Dah lama siut x melepak mcm ni, yela..umur dah meningkat komitmen dh mari..nk pkir enjoypun mls dh..cuma nk tukar identiti baru je...
melampau ar nk kenalkan aku ngn awek..nama dia YeM..hahaha...nnt2 la pkir..not ready yet..

k la..nk solat zohor dulu..take a break...peace.

No comments: