Tuesday, September 23, 2008

ape maksud dgn mimpi ini ha??

Assalamualaikum...??
aku kerap bermimpi la seminggu ni.. aku tak tahu knp aku mimpi terlalu kerap...
aku mimpi aku berpakaian serba putih dan aku d tangisi oleh insan y aku pling sayang kt dunia ini...
aku smp sekarang cuba mencari isi dan jawapan dari mimpi aku tu.. adakah itu mimpi ajalku sudah tiba atau sebaliknya...
Aku rindukan semua y aku ada...aku kerap sakit kepala..aku kerap jadi buntu la sekarang ni...herm...bila pikir bab mimpi tu aku cepat nk menangis... aku cuba tahan semua ni..ego laki aku tak mampu nk tahan perkara mcm ni sbb aku tak tahu ape maksud segala mimpi semua ini..

kalau ini maksud ajal aku dh dekat..aku harapkan berikan aku pluang utk mengabdikan diri padamu Ya Allah.. jika ada maksud d sebalik mimpi ini ya Allah..kau tunjukkan la ape rumusannya.. aku harapkan seseorang y aku sayang dpt kembali kepadaku utk menjaga aku..tu pun klu jodoh aku panjang..

No comments: