Monday, September 22, 2008

tiada cite hari ni...hanya mengomel...

Assalamualaikum...?? eeeee..eeeeeeeeeeee..
Pe habo pembaca blog hari ni..selamat datang pada y baru melangkah masuk ke dalam dunia aku ni.. ni la dunia realiti y aku sendiri bina utk aku bersama dengan korang semua. Hari ni aku x ada ape nk d story mory..sekadar mengisi masa lapang d kala aku x lakukan ape2 aktiviti hari ni..
Herm....sekejap je kita melangkah kepenghujung Ramadhan ni kan..rasanya x puas utk aku menikmati zat2 dlm bulan y pling mulia ini.. entah la..aku pun sendiri x tahu dan tak sedar dlm bulan baik ni ape y aku buat..emmm. Rasanya amalan aku sekadar mengisi masa utk aku merasakannya tapi bukan utk menikmatinya..wallahuaklam.
Hah!!Korang semua dh bayar zakat fitrah belum?? Bayar la..jgn last minit baru nk bayar..klu korang dh baca blog aku ni..sape2 y blom berbuat demikian..korang berbuat la demikian..(ok gak ayat mcm ni). RM5.20 ajerk.. zakat naik xpe..jgn minyak naik..melampau...hahahaha.
Setiap penghujung Ramdhan mula la hati aku rasa sebak ya amat2..tiap2 tahun aku mcm ni..tapi tahun ni lg la sebak siut...tapi takpe...aku kuat dan cargas..huhu..
korang doakan aku boleh x?? Lepas raya aku pya plan mesti berjalan ngn lancar..ni pun tuk korang jgk...nnt sape2 y dh sebati ngn aku dan selalu mengikuti ape y aku buat..aku nk menjemput korang semua berkumpul..mcm malam Alummi la..nanti aku bagitau bila..but not right know..nnt aku jemput guna kad..sape y masuk kt blog aku ni..bila terpampang kad tu..kira korang d jemput skali la..insyaAllah.
Ape lg erk y aku nk bagitau korang semua erk..rasanya cukup la erk..aku pun update blog ni sebab aku nk rest jap.. petang ni aku x nak cerita perihal aktiviti aku..mungkin klu malam aku on9..baru aku buka cerita y lain plak k.. kadang2 aku nk jugak cerita ttg diri aku masa kecik..malam raya..mesti meriah..hahaha.. k la..korang pun ada pengalaman masa kecik jugak..bestnya klu dpt jumpa korang...le kita gelak ketawa pecah usus bersama2..hehehe..

ok lah Bro & Gurls..... panjang umur kita bermesra lagi.. pendek umur korang sedekahkan la Al-fatihah k..hehehe

gurau je..
salam sayang utk semua pembaca blog "Dari Hati ke JIWA..Dari JIWA ke Hati" dan terus d Hati anda semua..

-MrYUsSmile- Dekat D hati..Peace No War...

muka penat siut..mata merah

4 comments:

Anonymous said...

ngomel pun ngomel lah.....
janji pembaca x jemu...

lok jugak tu cadangn yus nak citer ms kecik2...
mesti notty giler nyer dak yg nama yus ni kan...
hahaha..
jgn mareeeeeeeeee

Unknown said...

hahaha..
mmg noty2 sgt la yanie..
lg noty dari skg..tp skg la y pling noty..
noty ke??
hehehe

Zeelicious MeowMeow said...

uik,noty pe ni?
hmmmm.. :)

Unknown said...

x ada pe..
yanie ni ckp yus kecik2 noty...
tp dh beso mcm ni lg noty..suka usik org..hehehe