Friday, September 12, 2008

entah kenapa..


ermm....
baru balik ni..dari siang ke petang...petang ke malam... buka posa kt luar after jobs hbs. Buka nasi lak ari ni... Lauk siakap 3 rasa, Tomyam ngn telor dadar...air big glass..Tembikai Laici..burpp...!!!Alhamdulillah...kenyang sgt. Pegi Kaunter bayar...kena RM46.00..hahaha...mahal siut, nasib baik aku bab mkn x berkira sgt..sbb tu semua kepuasan..jnji jgn membazir...aku mkn kt S7 dkt kedai Tomyam sebelah cc... dulu sll gak mkn kt sna..tp lepas dh single ni jarang mkn situ...byk sgt kenangan..tadi pegipun sbb terpaksa..mau daknye...nk g mkn kt SEMPOi jln nk ke bukit jelutong tu tutup lak arini..x ada rezeki..nthen g lak kt satu lg..akupun x tau namanya..buffet plak..malas ar...last2 g S7 je..senang.
Lepas buka aku g solat dekat surau S7..pastu aku trus ke masjid negeri solat isyak nthe trus ke terawikh..amik 8 rakaat je..x larat..badan penat..sok kt masjid negeri ada jamuan mkn Sultan dtg skali..Yuk la rmai2 meriahkan masjid...hehehe..
pas solat aku g wat research dkt jambatan SUK...train skill photographer...pergh!! penat siut..tetiba lak aku x ada mood mlm ni..entah la..tetiba aku cukup murung je..memori agaknye...sunyi sikit la kebelakangan ni..aku pun x tau nape tetiba aku rasa mcm sunyi sgt...ermmm...x suka sbnrnya sedih2 ni..buat aku jadi lemah je, entah la smp bila aku le bertahan..cuba bertahan selagi termampu ni.
dh x ada mood ajak jalan kemana pun x best...last2 balik terus lepak ngn member kg dkt kdai mkn depan surau...borak2 skit nthen trus pulang sampai lani tgh menaip...
jadi..aku pun tak tahu ape y aku buat..cm tgh wat kertas kerja utk jobs baru...harap2 dapat la pasni..mls nk pikir n beratkan kepala ni.. mkin pikir mkin beban..tapi mkin buat bodo mkin la bebal..hahahah...ok la...x ada cite menarik..y menariknye aku solat terawikh dekat masjid..tu je..bye.
Post a Comment