Thursday, September 11, 2008

Mengantuk laaaa.....

Ermm...Pagi ni tahap kimia dalam badan aku mulai berkecamuk cimuk..(ape pya bahasa daaaaa). Ngantok...!!! mana taknye...mlm td le plak nyamuk menyerang hendap aku dari kesemua arah..pergh!!! parah siut...aku cuma berkungfu tetapi tewas gak sbb rmai sgt pengikut dia...(nyamuk).
Last2 aku gak y mengalah....x mampu nk lelap aku layan la TV smp pukul 5am. Pas sahur aku on9..x tdo smp skg ni..mandi jap..encem2 sket..continue blik. tgh tunggu my member, nk g Bank jap...nk setelkan masalah sket.. adusss....kuyu je mata aku ni...tahan je la gmknye...
aLah...Bosan la....mcm na ni...herm... pe program aku arini erk... ohhhh!!! amik suar aku, smlm aku g antar repair..ari ni siap dh le bergaya..hahaha....
pastu aku nk g KL....gi loyat..tgk barang jap..tgk DSLR lg...aku x puashati..slagi x dapat selagi tu aku dok pegi tgk2 brg... aiiyaaaa doiiiii...
ok la...bahan kimia dh masuk otak ni...mau aku muntah gak jap lg...

see yaaaa..

No comments: