Wednesday, September 10, 2008

jiwa aku d cni..


knp aku tunjuk gambar ni??
ni la sebahagian dari jiwa aku, pemikiran n kreativiti aku..
Bagi aku semuanya seni..smuanya ada maksud...stiap benda or ape saje smua bagi aku ada sebab musababnye..
x semestinya hati kita boleh d luahkan dgr perasaan ataupun kelakuan..tp bole d tunjukkan dlm konsep gambar..
bg orang mcm aku..ada means ats smua ni. bg insan lain just sekadar hiasan semata2..
entahla..mau d luahkan bagai x mau.. mau d pendam mkn diri..jd just follow ur instinct...
hari ni aku bosan sedikit ngn keadaan skg ni, aku just merilexkan sebahagian otot2 aku ni utk aku melepaskn sedikit sisa2 kepenatan y mseh m'belenggu d fikiranku ni..serabut d kala aku x memerlukannya.. meneliti stiap sudut n ruang y mampu memberikan aku kebebasan, ketenangan agar aku dpt m'hirup udara dari setiap rongga2 hidupan ini..
well.. sabar adalah segalanya..berdoa dan menunggu setiap detik waktu dan saat..tik..tik..tik...
segalanya akan kembali... :)

No comments: