Wednesday, September 10, 2008

selasa program dkt Sunway...







ok..semalam aku dh try DSLR y baru..byk gambar y d capture la..tapi x simpan lg dlm PC. member aku amik dulu DSLR..aku coming soon, cm aku jadi model dia satu hari tu...siuttt...!!! member pakai dulu..aku x puashati..aku nak jugak..aku nak jugak..aku nk itu..aku nak itu...berikan aku sedikit harapan...hahaha..pe la y aku merepek ni..adoiiyaaaa....

opsss..lupa lak...hapy birthday y ke 27 pada Darul...lupa lak nk story hal ko..9/09/08 dia pya birthday..aku celebrate b'dua je ngn dia dekat Pak Lie Kopitiam..pekena Nasi ayam Lemon...hahaha... pelikkan..??knp jantan sama jantan aku le celebrate gak...hah!! korang jgn ckp aku gay lak..sepak krg...hahaha.. means friendship bg aku adalah segalanya..tnpa kwn aku sunyi dan tnpa kawan aku x bole cpai impian aku..lgpun kami b'dua punyai minat y sama dlm photographer ni..smbil celebrate kitaorang cite bab bisnes... nthen y aku terkejut..mamat ni x penah sambut walaupun ngn ex dia dulu..alahaii..ciannye..aku la insan pertama y sambut harijadi tuk dia..caya laaa...hahahah

tgh borak2 sebelah aku ada geng gay la plak..ble bercium bila berjumpa..pergh!!! bio bebeno..smua jambu2 siut,..nape la korang ni...muka macho tapi gay..klu aku muka mcm tu mst aku jadi model or ape2 la..hehehe..
entah la..payah aku nk pikir semua ni..penat otak aku je..jem..jem...



ni la menu kitaorang mlm tu,Ns Ayam lemon.
Best!!antara my peberet menu kt Pak Lie Kopitiam..Sek7 shah alam..
sory Bro..kek x sempat nk beli..blanja makan cukup..hehehe

No comments: