Saturday, September 13, 2008

Plan aku dlm jangka masa t'dekat..

Selamat Pagi...
Teman korang d cni....
Bangun dgn Riang..Gembira...!!

Hahaha...Lagu iklan pampers...tp aku dh ubah. Sll dulu aku guna kan ayat tu utk somebody.huhu..nk kejutkan org.. Hari ni aku nk buka blog c Eee...tp aku lupa lak dia py URL dia..mlm td igt.. Dia pun dh start nk buat blog mcm aku..may b gempak kot sbb dia lg seni drp aku.. dia nk jadikan aku pya blog sbg "MAIN" utk peminat blog melawat dia pya site... nnt klu blog list aku b'tambah. korang msuk la..aku suggestkn...mmg sempoiii..(bg peminat seni).
dari semalam aku dh mula rajin utk update blog...aku mcm x boleh nk tgglkan dunia ni la...mcm aku ada benda nk d sampaikan pada korang.
Aku ingatkn nk g IJOK hari ni...nk amik stok kt sna...stok aku kt klang dh tggl sikit..rmai lak mtk order ni..aku igt nk g ngn c darul..mamat tu lak g dating ngn awek baru dia dkt rawang. Adoiiyaiii...!!!
Weekend y m'bosankan this week..

13 hb...sabtu(hari ni), kursus cendawan...x sempat nk daftar. Melepas lg aku pya appointment..haiiiyaaaaa..!!! ni y pyh ni klu t'kejar2 waktu. Nk kena wat sheadule y betul2 ada system pasni..akak aku pun berminat jgk..dia jadi syer partner aku la pasni.. ni semua utk ms depan anak2 buah aku..aku x pkir sgt pasal diri sdri.. konsep niaga ni klu satu benda kita dh cpai..pastu nk tambah satu lg p'niagaan mst mudah, sbb dh ada byk pengalaman. Aku minat dlm pertanian ni..niaga ni standard la..ape hal pun modal n komitmen..awal buat kena tahan nafsu la nk enjoy ke ape..tp y pasti kena tahan semua tu.
Tp bila dh berjaya...jgn tya la mcm na dia pya hasil ngn kepuasan dia. Xpe...kesabaran tu penting, org tak tahu ape plan aku.. y pntg kena jalankan dulu.
Kereta aku ada problem.. aku nk jual terus la kereta aku...nk tambah modal...patah kaki lantak la...runner naik motor je. Aku nk bisnes y bila aku bangun pagi aku bekerja dlm satu kawasan dekat ngn umah..senang..budget kos. sbb tu aku nk buat cendawan ni..senangsikit.
Nnt aku cerita lg pasal projek cendawan ni k..best!!!

k all...Smile always k..

Peace no war....

No comments: