Saturday, September 13, 2008

Farhana oh farhana....


yeah...!! Dh lama aku x jumpa mamat dorang ni..hilang terus dr pandangan..semua bz ngn kerja dan msg2 ada komitmen sendiri. Mamat ni aku panggil Pak an short name 4 Farhan..tp dia ada panggilan lain..tapi jgn lak korang ckp aku ngengada panggil nama dia mcm ni..tapi mmg dh d ttp kan oleh empunya kluarga..nama glamer dia "AYANG"...uuhhh..!! cannot go ma..hahha..sbb tu aku call dia pak an.. best skit.
Mamat ni bulan 10 ni nk berlangsung dh..hahaha...sorang lg rakan aku nk kawin..menyampah aku...aku gak y blom agi..Opssss..ada srg agi..c mamat Darul..tu pun dh ada pengganti hidup..
esok darul g dating siut..tggl la aku kt umah srg2 mcm org gileee..hehehe.
sj je aku cite ttg kwn2 aku, sbb dh lama x jumpa..bila dh jumpa byk la bnd nk d borakkan.. well!! hidup kita dh d tentukan dan kita hanya merancang sahaja..y lain2 tu kita Tawakal je. y penting hidup mesti mau terus jugak beb...!!
oklah...waktu utk aku bersahur..jam dh pukul 5.15am... mkn puas2..nnt buang air pun puas..hahaha...selamat bersahur..Assalamualaikum...!!!???
miss all my memories.
p/s- Selamat Pengantin Baru Bro..moga kekal ke akhir hayat...AMIN...

No comments: