Saturday, September 13, 2008

jemaah ku...


Heeeeeaaaapp....!!!


Tora kembali dgn cerita y lebih sensasi....yahooooo....!!!
(apsal muka aku mcm kartun erk..hahaha)

Gurau je la...aku mcm biasa la..sambung cite y kt bawah tu, tp aku x cerita bab kuih, aku cerita bab melepak je....Mlm td meriah gak la ngn gurau senda kwn2 aku ni..korang jgn la terkejut ngn aku sgt2..sbb aku berkawan ngn org2 lamoooooo...hahaha..knp??lebih pengalaman dan lebih keterampilan..wah!!! caiigaa laaaa....huhu.


lepak ngn org2 mcm ni kita sntiasa d hujani dgn ilmu serta pengalaman, aku bkn mcm org muda lain...cuma aku ni multipurpose sket..smua org boleh gaul..bila ngn golongan ni..kita mesti mcm ni...bila kita dgn golongan y lg satu kita mesti mcm ni...orang ckp bila bergaul cari la golongan y terbaik, terutamanya golongan y berilmu, sbb x rugi klu kita menimba ilmu dari orang2 mcm ni. Pahala tu sentiasa mengalir je smpai bila2. x percaya tanya ustaz...hehehehe. Ada gak bekalan utk kita ke sana kelak. x gitu murid2..


Feel lepak ngn orng lama ni x sama ngn lepak ngn org muda tau..mereka lebih sporting dan lebih terbuka. Aku dh biasa ngn situasi begini...cuma kekadang dlm satu pergaulan ttp ada kekurangan jgk..tapi kita sendiri la y kena hadapi kekurangan tu..korang faham x ape aku terangkan ni..?? penat aku je..


Oklah...aku upload gambar bg tgk sahabat2 aku ni... mereka adalah jemaah surau dari kampung pinang sebatang..hahhaha..dak la..Jalan yadi...
Jalan yadi nama kampung aku daa..oklah geng...ada cite lain plak...
YusSmile...

No comments: