Friday, October 3, 2008

Anak Buah aku..anak dara akak aku..hahaha















Ni 2 orang anak dara memerangkap kepada anak buah kesayangan aku...hahaha..
Ni anak kakak aku yang no. 3. Amacam?? Anak buah aku cantik2..kecik lagi..sorang sekolah menengah dan sorang lagi sekolah rendah.
Ni saje je tangkap gambar sebab anak buah aku sorang tu nak balik asrama kat perak, Sekolah Agama Takyah dekat IPOH.. (tudung Coklat) sambil balik kampung rumah nenek dia kat tapah.
Biasalah aku...dengan anak2 buah aku rapat, lagipun aku yang bongsu dan nakal. Memang selalu buli budak2 ni..hahaha..nak menunjukkan sifat perihatin aku yang sebenar. Sedih plak bila diorang pergi..sunyi je rumah ni. well!! Ucu doakan korang jadi budak2 yang baik dan succes dalam study ok..nanti ucu hadiahkan handphone kalau korang succes ok..Tapi jangan salah guna plak..tarik balik keistimewaan tu..huhu..

oklah...ucu sayang korang berdua dan semua anak buah ucu yang lain..oklah geng..nak layan tetamu. Ramai la plak pagi ni...

salam..
MrYusSmile.
Post a Comment