Monday, October 13, 2008

Ape Cer..??


Pas maghrib aku blur tak buat ape2, sebab tak ada aktiviti yang menarik. Cuma siang tadi banyak dapat calling dan sms dari kawan blog dan kawanku...saje je tanya habo aku ni..
Aku skg ni dekat rumah abang aku, saje je...pakai dia punya komputer..coz laptop akak aku pakai sebab nak buat kerja opis dia. Biarlah...Lagi pun rumah abang aku ni blakang je..rumah kitaorang bersambung..hehehe..jadi tak ada hallah.

Malam ni hujan turun lak..sejuk beb...sodap tido...Tapi tak nak la tido awal. Tak best..hehehe..mungkin lewat sikit kot aku lepak, Semalam member call suh lepak kat tempat biasa pun aku tak datang...hehehe...aku malas nak keluar masa tu. Lagi pun tengah patah kaki...keta problem. Jadi aku tunggu je di jemput..

Siang tadi pening sikit dengan kerja aku...nak buat tu tak jadi...nak buat ni tak jadi..macam nak "SMACKDOWN" je komputer ni. Tapi tu lah..customer punya CPU, tak berani aku...hehehe..
Oh yee... Korang yang ada plan nak kawin tu inform2 la maklumat kat aku...tak korang kawin pun member korang kawin just bagitahu je...Nanti ada la manis sikit aku nak bagi kat korang kalau korang dapat customer untu aku.

package perkahwinan aku dah sediakan...cuma korang pilih aje ape yang korang nak. Just scroll down aku pya page ni...ada la package dia kat situ..jangan malau2 la dengan aku..aku jenis slumber dan happy go lucky beb..korang akan selesa bila jumpa aku nanti.
Aku dah lama tak lepak dengan team Photography ni..rindu lak dengan diorang ni..baru hari ni aku tengok diorang dekat blog Kecik..diorang jumpa komuniti lain untuk berkongsi idea dan pengalaman.. Sori geng...nanti aku call u all..

Kecik lak...aku lupa lak nak bagitahu ko yang aku nak beraya rumah ko...ko buat la open house dan set masa ok..nanti aku datang la ngan kaum2 aku..ok.
Oklah...aku nak tengok TV malam ni..dah lama tak layan TV macam biasa. apehal pun...see ya...




-MrYusSmile-

4 comments:

Anonymous said...

promote yus jgn x promote

Unknown said...

hahaha...
semestinya beb..
:P

~ mizzAmy ~ said...

~ photographer ker? ramai bloggers yg nak kawin, baik awak promote. mana tahu ada rezeki. ~

Unknown said...

yeap...
tu la pasai...ble la bantu carikan market tuk Yus..
ada la manis nanti..
ble?