Thursday, October 9, 2008

Geng gegar Rumah MrYusSmile


MrYusSmile dengan cara tersendiri




































Malam tadi budak2 aku datang beraya kat rumah aku..mintak maaf banyak2 la sebab aku just sediakan korang nugget je ngan air..biasalah korang tak cakap nak datang ramai2. Takpe la...tunggu la aku buat open house pasni..InsyaAllah..korang makan la sepuasnya ok..Macam tak faham2 la pulok...huhu


Ni la sebahagian daripada kawan2 aku sekampung..diorang semua ni bawah umur dari aku dan still muda2 lagi..atas 20an la gitu gamaknye. Tapi aku gembira sebab diorang sporting dan tak kesah sangat. Jadi aku appreciate sangat2 datang umah aku sebab nak jumpa aku je.. Pe halpun selamat hari raya all my friends...miss u all.

-MrYusSmile-

p/s- hubungan yang baik adalah hubungan diantara sahabat kpd sahabat.. sebab sahabat akan kekal untuk selamanya. Percaya lah..

6 comments:

Anonymous said...

ble open house nyer yus??????

yanie pun nak serbu gak umah yus

Unknown said...

bole jee..
tak tahu lg..pengakhiran bulan syawal kot..
insyaAllah..

Zeelicious MeowMeow said...

tak jemput pun...huhu.. :)

Unknown said...

nanti yus jmput k..:P

Zeelicious MeowMeow said...

janji tau! :P

Unknown said...

insyaAllah...
tunggu je..