Sunday, October 5, 2008

open House Rumah EEee..








hep....aku datang lagi, siang tadi aku beraya rumah member baik aku..Mr EEee...Lepak appartment dia..best gak..lauk pun best giler...view pun best...seronok la.. tak terkira dia punya kira2..hahahaha...(pe punya atur ayat la aku type ni).

EEee ajak lepak rumah dia lagi layan swim dekat appartment dia..tau la ada swimming pool. best gak erk main berenang2 ni..layan untuk weekend aktivities.huhu.. Tapi aku kecewa sikit sebab tak dapat follow budak2 photography ke rumah Terbuka Nabil (Raja Lawak) dekat seremban sebab aku punya jadual pack giler hari ini.... Darul je la wakilkan aku kesana..pegi dengan kecik.
Anak EEee memang lasak dan nakal gile...comel...aku suka sebab dia cerdik dan nakal. Tapi biasa la...budak2. But ok la..hehehe.


Ni gmbar2 yang aku capturea dekat rumah EEee...
-MrYusSmile-
p/s- Brooo lauk kat rumah lu memang layan bro..Thanx ok. Kim salam dengan orang rumah, InsyaAllah..Rumah terbuka aku jemput la datang ok...Peace!!

No comments: