Monday, October 6, 2008

malam ini aku penat..hahaha

Ai all...
Hari antara hari yang banyak kenangan dan banyak cerita sebenarnya...tapi nak cerita lebih detail memang penat sangat..hahaha..blurr jygak sebenarnya...ptut aku trus update je blog ni pas dapat story, sebab aku akan terlupa dan macam na nak bercerita dengan korang nanti..hahaha...tapi aku cuba bagikan cerita yang terbaik untuk korang semua ok..
Hari ni satu hari program kat rumah aku pack gile satart dari pagi sampai petang orang asyik datang aje...melayan sakan la aku hari ni..hahaha. start daripada sedara aku sampai la kawan2 aku sendiri...huhu...Lotih eden...pas maghrib aku flat kejap..letih...ni dah bangun mandi dan segar serta bertenaga seperti Harimau...ngaum.....!!!ngaum...!!!
Bukan penat sebab melayan orang je...melayan YM dengan kawan2 lagi.. bermain SMS lagi, call orang lagi..aduh..!! banyak sangat nak dibuat satu hari ni...the finishing dia..mengemas la gamaknye...hahahaha...tu baru orang datang...kalau aku buat open house?? Dari pagi sampai ke malam la aktiviti dia..pergh!!!!Memang tiap2 tahun macam ni...lagipun macam raya pertama sampai 4 rumah aku memang jarang orang datang sebab tahu kitaorang memang tak ada kat rumah sebab beraya dengan sedara marakan.. jadi orang dah faham sangat style keluargaa aku...sebab tu la bila dh raya ke 5 start kecoh...hahahaha
Tapi hari ni aku gembira+happy+penat+tired+mengantok+sleepy+ape2 aje la...janji aku puas..!!
Ni baru la dikatakan Raya sakan..hahahaha...
Satu hari aku tak jamah ape2...baru ni aku dapat makan nasi...baru terasa lapar ya amat2...nikmatnye la dapat makan bila waktu macam ni..mau naik balik berat badan aku lepas ni..adoiiiiyaaaaiii....
semua insan di dalam isi rumah ni dah flat banget..cuma aku dengan mak aku je je yang sedang bertahan. Aku biasalah dengan laptopnye dengan blognye dan dengan member YM nye dan mak aku yang otai ni dengan Tv dia...tengok cite melayu...sedih la plak..hahaha...aku pun melayan je.
well aku hapy sangat kerana nikmat kemeriahan tu baru aku terasa bahang dia..tapi sok semua orang dah kerja...jadi sepi balik la gamaknye...tapi malam tetap akan sesibuk seperti hari ini.

Oklah member ku yang tersayang... aku rindu korang semua..walaupun ada yang aku kenal dan tak kenal..tapi yang penting korang semua tetap dihati..."i feel GoooooooOOood"...hehehe

Peace NO WAR...

-MrYusSmile-

2 comments:

Anonymous said...

layan jer............
dh lamer tak jenguk blog yus ni

Unknown said...

tima kasey...:)