Monday, October 6, 2008

open house umah kakak aku...




Assalamualaikum..??
aku baru je balik dari rumah kakat sulung aku...dia buat makan2 untuk kitaorang sekeluarga...kenyang..!! Walaupun simple je menu..tapi ok la.
adik beradik aku semua berkumpul..kecoh gile la...aku lak dengan keje harian aku...menangkap mereka utk di masukkan ke dalam kamera phone aku ni...hahaha..dan aku akan bebas kan mereka ke dalam blog aku ini..muahahahahaaaa..
Suasana masa tu memang meriah gile...mahu taknye..macam2 ragam dengan anak buah aku yang sepesen semacam.hahaha..Aku sampai tak tahu mcm na nak sampaikan cite aku ni sebab aku memang gembira ya amat2..korang tengok la aku...sedang menggila..hahahaha...excited banget..aku dengan mak aku dan adik beradik aku..so closed..rapat sangat.




























oklah...aku nak menggila lagi walaupun kegilaan aku sudah ke tahap yang normal...tapi aku tetap gila dan mental...huhu...Peace...!!

-MrYusSmile-

Love all my Family...muah!!!..

Lalalalalaaaa.....

2 comments:

Anonymous said...

mental
mental gak......janji peace

tul x yus????????

happening la

Unknown said...

yes..betul sesangat tu yanie..
hee,,

peace no war