Sunday, November 23, 2008

KunDangan

Semalam aku dapat jemputan kawin dari member aku sorang ni..nama dia jaafar. Pagi2 lagi dah cari aku nak jumpa..dengan tak mandi tak ape...terpaksa la aku jumpa gak dia...orang tengah semangat kan...???hehehe.

ok...
dia punya majlis ni pada 21 Dis 2008 dan blah pompuan lak 14 Dis 2008. InsyaAllah aku akan pergi kot sebab
orang punya body dah jemput secara live kan.. takkan tak gi..kecik hati dia karang...rasanya masa tu aku rasa ramai jugak member aku kawin..harap2 dapat la pergi semua undangan ni...bagus la semua dah nak berkeluarga...aku lak penutup kepada kawan2 aku..semua dah lepas..baru aku punya turn...insyaAllah..seru sedang mari ni...hehehe... orang cakap darah aku darah manis...so...tengah manis ni..aku kena la prepair ape yang patut...InsyaAllah....korang jemput datang erk bila aku kawin nanti...hari jumaat..tapi tahun bila tak tahu lagi...tungguuuuuuu....hehe..

oklah..aku just saje sampaikan..mana2 kawan2 aku yang masuk blog ni tak di undang..harap korang tahu jaafar nak kawin...jom shopping beli hadiah yuk...:)
cau...











-MrYUsSmile.blogspot-
Post a Comment