Sunday, November 23, 2008

Plan Malam Minggu


Malam minggu ni aku punya aktiviti still bersama Qiera, saje je lepak ngan dia tadi...lepak dekat port biasa la..KHULAFAH sek 7 shah alam. Saje je nak on wireless dekat cni..tapi cukup mengecewakan sebab server down..problem, tak boleh nak connect server..hampeh siut. Lagipun tujuan sebenarnya ialah nak jumpa adik angkat aku Najwa..sebab nak amik laptop dia.. nak di betulkan. So...port yang menarik yang aku rasa best dekat Khulafah la...

Tulah...bila dah server down..keje pun tak menjadi. Sambil menunggu Najwa smpai..borak2 la ngan Qiera..macam2 la topic yang di borakkan...then layan Movie cite "Superhero Movie". Cerita komedi berkisarkan tentang super hero. Cite ni lawak...berdekah2 aku layan ketawa dengan Qiera...hahahahaha...cari lah CD dia..memang layansss.....

tengah melayan Movie,Najwa call, dia dah sampai..gi la aku jumpa adik aku sorang ni...dia datang ngan sepupu dia..jadi segan nak lepak minum sama...adoiiiii....!! Ape la adik aku sorang ni..tolak rezeki betul..hehehe...save budget... Lagipun tadi ada orang to
long bayarkan minuman aku..so aku just datang berlenggang je la...murah rexeki..Alhamdulillah....ada jugak insan yang baru aku kenali belanja minum..terima kasih la banyak2...

Suasana tadi agak meriah sebab malam ni ada game bola...Liverpool vs Fulham, Chelsea vs Newcastle...MU...sori...gua tak layan..hahaha...musuh ketat yang paling aku menyirap..berlagak!!!

Pas setel tengok movie..borak2 sikit then Qiera ajak balik..aku pun balik la...he
hehe...sampai rumah dalam pukul 12.30am gitu..dan sekarang ni aku dirumah la ni...mengupdate blog smbil menonton TV, rancangan kesukaan ku..ESPN channel..hehehe....

oklah...aku nk layan bola jap erk... sakit lak mata pandang skrin ni lama2..pedih!!!..cau..

-MrYusSmile.blogspot-

p/s - Murah rexeki aku malam ni..Alhamdulillah..

2 comments:

Anonymous said...

amboi..
murah towl yer rezeki...

ader jew owg blanjer...
hehehe

Unknown said...

entah la...
bukan ku pinta untuk d belanja..
tp org yang suka belanja yus..
hahaha...
muka murah rexeki kot....huhu