Tuesday, December 2, 2008

Kerja yang dah habis...


Sekarang ni aku dekat kedai member aku, tengah repair laptop customer...saje je beralih arah ke tempat orang...bosan jugak kadang2 buat kerja sensorang ni..nak jugak mencari sahabat untuk berborak...huhu. Lagipun dah lama rasa nya aku tak jumpa member aku sorang ni...sambil2 tu dapat jugak la aku melawat kedai dia ni..oklah..cuma bersepah sedikit...hehee...kedai orang bujang memang macam ni...hahaha. Aku ni jenis kerja tak leh tengok benda bersepah...mood cepat lari...tapi hormati lah keadaan tempatnya seadanya, dah menumpang, banyak bunyi plak.

Hangat plak hari ni...dah la aku buat kerja betul2 mengadap matahari..pergh!!! gelap kulit aku dibuatnya. Mau kena beli sunburn cream la pasni gamaknye. Petang ni turun Shah Alam sek 18 kejap..hantar customer punya barang dan selepas tu tak pasti kemana..mungkin melepak minum2 dengan member2 lain kot. Hari ni aku bosan sikit sebab banyak ker
ja dah setel..sebelum ni bz memanjang..nak cari masa lepakpun tak ada...tapi bila kerja tak ada rindu plak nak wat kerja..ni la manusia..tak pernah bersyukur..ada kerja merungut dan bila dah tak ada kerja pun merungut jugak..aduiiii...

Tapi takpe la...yang penting ada jgak la benda yang aku nak buat hari ni..call sana...call sini...tanya price barang2 cpu..dan
macam2 lagi lah...
Ermm...aku sekarang ni tengah cari compressor air la..korang ada member2 yang nak jual tak..2nd punya la...klau ada info
rm sama aku ok. Aku nak bukak car wash... saje nak menambahkan pendapatan yang semakin hari Alhamdulillah semakin memberangsangkan..hehehe...lagipun nak suruh anak sedara aku jaga dari tak ada kerja or tunggu mana2 panggilan kerja or study. Sekurangnya ada la income yang masuk kat poket dia dari dia melepak tak tentu arah. Ada jugak duit untuk dia beli apa2 yang patut.

Oklah..sampai sini saje untuK entri AKU kali ni..nak restkan mata jap..penat la pandang skrin. Naik lebam mata ni dwaT nye...hehehe...salam.







-MrYusSmile.blogspot-

2 comments:

Anonymous said...

wah!!! yus
nk bukak car wash lak
amboi btul2 cr peluang erk...

Unknown said...

mana ada pluang..disitu ada jalannya yanie..
n khas tuk ank2 buah yus je..
yus still forward pd my karier..sill dgn CPU.