Sunday, November 30, 2008

GoOd Job my Brothers....

wokeh!!! Apa2 halpun aku ucapkan "TAHNIAH" pada Bro aku sorang ni.. Tak sangka hasil mu membuat orang terpaku. Dia ni tak lama lagi kena la tag dengan aku ni... tengah memikirkan soalan yang mencabar untuk dia jawab...hehehe...kena lah ko jap lagi beb...balas dendam...hahaha.
Korang layan la dia punya blog..dia ni memang suka bermadah pujangga dan dia memang seorang yang kreatif..aku suka lepak dan melayan perasaan dengan dia..cukup je la kalau YM dengan Bro sorang ni..mest nak bertekak nak mampus..tapi ok je..happy maaa...
Dia ni sekampung dengan aku dan aku yang mulakan karier dalam bidang blog ni dan dia follow..dan kesudahan nya...dia lak yang lawan tokey...dia ada hasil yang kreatif..aku tak..cuma aku cerita perihal diri aku aje, sebab tu kureng sikit..tapi takpe..akupun akan hasilkan sesuatu yang kreatif selepas ni. InsyaAllah..

klau korang nak layan blog dia ni dia pya address blog.( http://bicaratentangdiri.blogspot.com/ ) .
Oiii...Mr Zamrie.... aku nak tag ko...siap la ko pasni...soalan merapu aku nanti ko jawab..balik dari bercuti dekat utara nanti ko jawab...klau tak siap la ko nanti..hehehehe..
( tolong kim salam aku pada awek aku ok...nak bagi barang..)


-MrYusSmile.blogspot-
p/s- All the best 4 all bloggers...u all the smart person...keep in touch..!!

4 comments:

Anonymous said...

erm...nak tagged org yer

kesian ngn bro zamri ni yus

Unknown said...

biar kan dia...padan muka dia...
lebih2 lak ngn yus..
dia ingat sape..hahaha
ni pendekar nujum pak belang ni..hehehe

nape yani backup dia...huhu..x geng la mcm ni.

Anonymous said...

adusssss...xnk geng lh plak

huhuhu..

Unknown said...

hahaha..
majuk lak dia ni...cool erk
aduiiii..
hehe