Friday, January 2, 2009

Tentang Aku dan kerjaya..:)

BeLakang tu..hahaha..buat semak office aje.
Faisal tengah melayan Customer..hehehe


Aku baru balik dari Shah Alam...penat la hari ni..tido dalam keta, sebab tak cukup rehat.. So hari ni aku menyinggah ke tempat member aku di Meru sebab nak dapatkan kod harga dari dia tentang Quotation dan ukuran banner..sambil2 tu aku jadi dia pya marketing partner, wat side income lebih gamaknye.

Mesin bikin banner & banting...baik punyeee...!!


So..sape2 nak wat kad kawin, banting, banner, buku, bisnes kad dan macam2 la...boleh on direct dengan aku ni. Aku seronok sebab ramai member2 aku ni berkecimpung dalm perniagaan sendiri dan aku pun turut berbangga la..yelah...berniaga ni tak boleh sorang2..kena ada LINK, sebab masing2 ada kelebihan dan market..customer pun pelbagai. Kira nya..aku senang dan diorang pun turut senang. Yang penting sama2 kena jujur dan ikhlas dalam berniaga. Sebab tu aku bersyukur kerana di temukan dengan kawan2 yang sekepala dengan aku.

Servis yang kami sediakan
MassOne Company.


Bidang aku dalam computer dan aku juga pembekal kepada bahan2 pencuci. So..best la..dalam bidang engineering pun aku ada buat, civil semua aku ada buat juga...jadi perniagaan aku memang multipurpose. Partner aku diwakili dengan beberapa orang terutamanya, Fais, Ikhmal, Faisal, Dahrul dan aku...masing2 ada kelebihan dan skill masing2, dan masing2 dengan jobs sndiri.. bila ada yang tak leh buat...diorang akan pas pada aku or yang lain2 la. Bantu membantu adalah amalan yang mulia... Betul tak. Sebab tu kitaorang boleh survive sampai ke hari ini...Alhamdulillah..Syukur sangat2.


Hari ni aku tak sambung n3 "2009 punya cite bab 4" sebab aku rehatkan dulu n3 tu sementara..sebab time utk personal story. so...aku dah cite latar belakang tentang aku dan bisnes yang aku buat...jadi benda tu dah nyata...harap korang puashati dengan apa yang aku bongkarkan ok..klau ada jobs or korang perlukan khidmat daripada aku..korang inform saje dengan aku..InsyaAllah aku akan bantu dan berikan yang terbaik untuk korang..

Oklah...aku nak rest jap...penat.

Thnx sebab masih setia bersama "MrYusSmiLe Blog". Peace!!!


-MrYusSmiLe-

p/s - Servis untuk pest Control pun ada...Klau nak contact aku ok..cau.

6 comments:

Solehah Muhammad said...

selamat bekerja dengan penuh semangat!!

Unknown said...

hehehe..slmat mengajar penuh keilmuan..hehehe

Anonymous said...

yus...alwayz wishing u gud luck my dear fwen....

keje2 gak..make sure rest tu cukup yus

farah, s. said...

yus, nnt farah nak kahwin leh la tempah ngan kamu ye. haha.

Unknown said...

yanie -

hehe..sure la, restkan pntg. tp kdg2 terabai jgk..hehehe

Unknown said...

Farah -
owh..hehe, leh saje Farah...Bila tu gmknye dia nk kawin nerk..x sbr nk tgk dia ats pelamin..:P