Wednesday, February 25, 2009

Persiapan

Persiapan untuk aku persiapkan diri dari segi fizikal dan mental telah pun bermula, tinggal lagi 2 hari saja untuk pendakian ke Gunung Besar Hantu. Terasa lambat plak masa berlalu.

Di bawah ni adalah sebahagian dari barang dan peralatan yang wajib aku sediakan:-


Item2 diatas semua aku dah sediakan, cuma ada la beberapa barang2 lain yang aku tak ada seperti parang, baju hujan dan bekas minuman. Rasanya ada masa lagi untuk aku sediakan 3 item tu.
Excited sebenarnya aku ni, berdebar2 je menanti waktunya, bukan apa...hobi lama yg dah lama di tinggalkan bila nak mulakan balik rasa macam first time je join aktiviti macam ni...hehehehe..
Takpe...untuk permulaan ni, barang camping aku just sediakan mana yang termampu saja, aku nak tenngok sejauh mana program ni dijalankan..kira selepas balik dari trip pertama ni, aku akan upgrade setiap item2 yang aku rasa perlu di upgrape..cth nye beg camping dan kelengkapan lain yg di anggap penting.

So far... persediaan kali ni tak ada apa2 masalah sangat cuma masa dan waktu aku saja yang kadang2 tak menentu. Well....segalanya sempurna sekarang ni dan aku memang tak sabar2 menantikan akan hadirnya.... hehe

Oklah... Aku ingin bercuti.... release all my problem diatas sana...PEACE!!!!!!

MrYusSmiLe

No comments: