Monday, June 22, 2009

Hari ini punya cite

Hari ni isnin, 22 June 09... sekejap je masa b'lalu. Masa begitu pantas dan waktu begitu laju je d rasakan.. rasanya macam baru semalam je aku sambut tahun baru, tip..tup..tip...tup... dah bulan 06. Pergh!!! Macam x ckup masa je aku tahun ni. Tapi sekurangnya plan yg d rancang s'tiasa dlm perancangan.

Jumaat ni trip ke "Gunung Berembun", tak sabar rasanya... preparation da siap awal da, cm ada la equitments yg masih blom complete lg, tapi tu hal kecil je bg aku..ada masa ble singgah mana2 butik camping nnt. Tgk la, klu ada masa, aku g shoping jp nnt. Dalam minggu ni, aku kena tingkatkan stamina aku balik, coz aku x nk bila smp je waktu nk m'daki nnt x ada la aku semput...hehehehe. Minggu lepas try jogging, masyaAllah...stamina aku down gile siut, risau je ni. Harap2 aku mampu melakukannya nnt..InsyaAllah.

Hehe..aku da beli dah beg travell keluaran "VAUDE ARACANDA 30". Minggu lepas aku beli, so nice!!! jadi sesapa nk beg tu korang gi la Butik Camping "CoreZone" d ss2 Petaling Jaya. Banyak part2 camping d jual kat situ, dari small equitment smp la ke big equitment. Harga pun not bad la..(not bad ke???hahaha..brg camping mahal lor). Butik tu bkn saje m'jual barangan camping saje, tp equitment2 lain pun diorang jual jgk seperti equitment for rock climbing, kayaking & paddle sports, adventure racing, trekking, hiking, mountaineering and outdoor travel. So..sape2 y buntu utk m'cr equitment2 berikut, korang g la sna..b'baloi2 beb..

Start minggu depan (bulan JULAI) tmpt aku penuh dgn aktiviti sport, kitaorang ada buat program bersama PEMUDA anjuran DUN selat Klang. Aktiviti2 yg kitaorang anjurkan spt Futsal, badminton n bowling..borang da d keluarkan...so.. sp b'minat ble register klu nk. Pendaftaran utk satu team futsal ialah RM200, dan hadiah utk tmp pertama ialah rm2000 beserta dgn sijil penyertaan. Tmp ke 2 plak RM1000 beserta dgn sijil penyertaan. Utk badmintan plak pendaftaran sebanyak RM50 utk 1 team. Maklumat utk badminton aku x byk information sgt coz aku bahagian pendaftaran utk Futsal. Jadi d luar sna...klu ada mana2 team futsal yg ingin m'cuba nasib register la dgn aku, tmp terhad dan selagi stok masih ada..hahahahaha..

Oklah...cukup la utk kali ni, da lama x update...bila ada cite n informasi t'kini saje baru aku update blog aku..pasni x tao lg bila.. nk ikutkan byk jgk y aku nk posting n3 aku ni, tapi bawak2 la mengucap yeee..takut je korang bosan..hahahaha.. oklah..salam n jmp lg yeeee.... daaaa

MrYusSmile
p/s - Apa2 aje la yeee....jnji bahagia..ribba!!!

3 comments:

UglyPooh said...

pegi treking lg...bagusnye.
hati2 ye...jgn pancit. hehe

idryanie said...

yus..caner nk dptkan form tuk futsal tu??

Unknown said...

pah -
hehehe... wokeyz..b'hati2 sll n slma nya pah...ngeeee

yanie -
klu nk borang ble on direct ngn yus yanie.. yus le registerkan klu mahu.. pe pun nnt yus inform k..:)