Saturday, October 24, 2009

Khemah serba guna

MENARIK, EKSLUSIF,GAYA and STYLO
4 perkataan yg mampu aku ungkapkan utk posting kali ni.

Bila aku fikir balik, "if i have a lot of money, i will be a better man more than that and if i a rich man, may be i will start my own business with this business". Itu adalah ungkapan and impian aku yg aku tetiba terfikir dlm benak pemikiran aku.
Gile siut, konsep sebegini kalau dapat kat Negara kita..InsyaAllah..memang boleh sgt2 buat income yg hebat. Especially for function, Entertainment dan apa2 program la..pergh!!! Tapi tu lah, angan2 boleh jadi kenyataan jika tahu macam mana nak mendapatkannya. Apa pun aku respek "KONSEP" khemah serba guna ni..mgkin kat tmpt kita ada..tapi x mcm ni..apa pun layan la pic ni ok..aku taksub sgt2..


Hehehe..amcam..?? Hebatkan...?? Dah bermacam2 kat kepala otak aku ni tengah berangan skang ni.. apa pun Ncek Yus hepi dgn posting kali ni..sangat2 menarik dan tertarik2.. Jangan sangka, satu hari konsep ni akan jadi sebahagian dari impian baru Ncek Yus..hope so..

Oklah..be happy

Ncek Yus

Renungan -

Bila Allahcepat makbulkan Doamu, Maka DIAMenyayangimu, Bila DIAlambat Makbulkan doamu, Maka DIAIngin Mengujimu, Bila DIATidak Makbulkan Doamu, Maka Dia Merancang Sesuatu Yang lebih Baik Untukmu. Oleh itu, Sentiasalah Bersangka Baik Pada ALLAH Dalam Apa Jua Keadaan Pun... Kerana Kasih sayangALLAH Itu Mendahului KemurkaanNya.

1 comment:

idryanie said...

klu jd khemah pengantin bagus gyler neyh.....;p