Saturday, October 24, 2009

Tangga PIANO

Kebanyakan dari kita memang malas nak naik tangga jika ada kemudahan yg sgt mudah seperti "escalator"..betul tak..??
Hal ni adalah kenyataan dan seramai 70% dari kita memang pemalas nak guna tangga..hehehe.. jangan lah kata "tak semua macam tu" tapi kalau escalator kat sebelah, mau korang nak mendaki keatas naik tangga..?? jangan harap..huhuhu
Soo..disini ada satu kumpulan membuat satu research ttg penggunaan tangga, dan selepas itu mereka cuba mengubah konsep tangga tu dengan konsep mesra RAKYAT..hahaha..(pakai hentam je aku ni).
Tapi memang menarik..just tgk je video ni okey..hehe

Apa macam..?? menarik tak..?? bagus juga klau dibuat mcm tu, sekurang2nya ramai orang yg dulu malas, kini rajin naik tangga..ada gak senaman utk hari2 anda kan..kan..kan..?? sambil naik..sambil berirama..itulah dia "SEHATI BERDANSA".hehehe..PEACE!!!

Ncek Yus - Jaga kesihatan anda..oh yeah!!!

Post a Comment