Monday, October 12, 2009

Sand Drawing

Kali ni posting aku mengenai keunikan dan kekreatifan "Lukisan Pasir". Aku sgt berminat dan tertarik dengan seni lukisan pasir ni krn cara imaginasi mereka berfikir dan cara mereka meluahkan sesuatu perasaan melalui lukisan ini. Mungkin kita sudah sebati dengan potrait or lukisan diatas kertas, tp kita tak terfikir utk melukis menggunakan pasir. Betul tak?? dan tidak semudah yg kita jangkakan. 

So..aku akan berkongsi minat seni aku bersama korang dgn melihat video ini dan bagaimana mereka melakukan Lukisan Pasir ini dgn cara penghayatan dan peneritaan melalui "Sand Drawing". Saksikan.

sebahagian dr hasil kerja seni "Kseniya Simonova's", nak lebih lagi korang leh tgk dkt YOU TUBE.

Dari kecil aku minat seni lukis, dan bila aku tonton video ini, aku dpt rasakan jalan cerita dan penghayatan mereka..tak sangka plak bila dipertengahan video ni, perasaan mereka sama dengan perasaan aku. Itulah kehebatan seorang pelukis yg profesional...wa respek sama lu..!!

Ncek Yus - Seni itu Indah..

1 comment:

Anonymous said...

sooo creative....