Sunday, January 31, 2010

Aku kembali berKarya



Bila dah banyak sgt waktu kelapang ni, aku dah rasa seronok utk start b'karya, aku dah mula utk perhaluskan bakat aku, khusyuk dgn melukis, walaupun hasilnya tak seberapa, tapi sekurang2nya ada lah satu kepuasan dalam diri aku ini, tapi dlm byk2 perkara yg aku tak sangka ialah, aku dpt p'hatian dr seorang insan yg ingin aku melukis gambarnya. Mean, aku melukis dengan b'bayar la..cas murah je...standard price RM10 without colour. just Black n white.. so.. ada la jgk wet poket suka2...hehe..
Apa pun yg penting apa yg kita buat kadang kala akn dihargai, walaupun x semua pihak dan perkara yg kita buat tak disokong, tp segelintir peminat dah memadai utk aku teruskan apa yg aku capai.. "moral of the story - DON'T GIVE UP..."

NcekYus - Dari susah datangnya senang.
more picture at FACEBOOK.

8 comments:

MaRdHatILLah(Fatahiyyah) said...

cntiknya lukisann

Unknown said...

terima kasih, sebahgian dr koleksi dan hobi masa lapang.
Anugerah, guna kan sebaiknye..

idryanie said...

ehem2....
1st pic tu agak menarik yus...sape tu ek...:D

Unknown said...

yeke menarik..??
ntah la Ynie, antara Yus pya customer kot. Cute kan mereka b'dua tu kan...hehehe..
bgai di enggang pulang ke kg..hahaha...apa pya pepatah ntah.. x penah ku dgr..ada ke..??

idryanie said...

ader...yus yg create pepatah tu...wakakaka

Unknown said...

klu ada yezzaaaaaaaaa.....!! hehe

stramberrymanis said...

waa ncek yus pandai melukis yaaa?

Unknown said...

hehe..mna ada pandai lukis, tu smua hasil kerja tgn ncek yus je..ncek yus x pndai maa..tgn ni je yg memandai nk lukis...:P