Sunday, January 31, 2010

Aku kembali berKarya



Bila dah banyak sgt waktu kelapang ni, aku dah rasa seronok utk start b'karya, aku dah mula utk perhaluskan bakat aku, khusyuk dgn melukis, walaupun hasilnya tak seberapa, tapi sekurang2nya ada lah satu kepuasan dalam diri aku ini, tapi dlm byk2 perkara yg aku tak sangka ialah, aku dpt p'hatian dr seorang insan yg ingin aku melukis gambarnya. Mean, aku melukis dengan b'bayar la..cas murah je...standard price RM10 without colour. just Black n white.. so.. ada la jgk wet poket suka2...hehe..
Apa pun yg penting apa yg kita buat kadang kala akn dihargai, walaupun x semua pihak dan perkara yg kita buat tak disokong, tp segelintir peminat dah memadai utk aku teruskan apa yg aku capai.. "moral of the story - DON'T GIVE UP..."

NcekYus - Dari susah datangnya senang.
more picture at FACEBOOK.
Post a Comment