Monday, October 11, 2010

Bicara ke dalam diri


Dah lama rasanya diri ni x menterjah ke blog sdri... rasa terabai lak blog ni, ciannyee...:P
tapi..aku tetap akn setia n update setiap n3 yg perlu..

Sedikit kaku n x ada ideas utk bercerita..cuma agak sedih dengan DUNIA sekarang ni, yg semakin lama begitu banyak perkara2 yg kita tak sangka akan berlaku. Entah la.. Dunia ni pn dah agak uzur dah sekarang...luar saje nmpak mewah dengan pembangunan, tapi di dalamnya semakin usang dan reput, cuma tunggu waktunya saja. (Faham x mksud aku).

Takpe la, aku sekadar mengingatkan diri aku dan kawan2 aku sahaja.. bukan nk cakap diri ni bagus atau baik, tp kesedaran tu hadir dlm diri aku...MUHASABAH DIRI.

Jadi sama2 kita "Muhasabah Diri".. perbanyakkan harta akhirat dari harta Dunia..tak kemana pun klau duit tu berjuta2, sekadar cukup untuk semuanya pn dah agak bagus.. SYUKUR dengan Nikmat Allah..

NcekYus...

No comments: